Regesta - pierwszym na świecie posiadaczem nowej naczepy

Regesta jest na rynku transportowym przeszło 26 lat i niemal od początku swojej działalności specjalizuje się w transporcie stali w kręgach. Wymaga to posiadania naczep typu coilmulda, z konstrukcją dedykowaną takiemu transportowi. Są to naczepy wyposażone w specjalną rynnę, która pomaga w sprawnym i bezpiecznym unieruchomieniu kręgów stali. Jednak rynna taka waży ponad 500kg, a to zmniejsza uniwersalność naczepy w stosunku do zwykłej "firany". Ogranicza bowiem tonaż ładunku jaki może zabrać, a co za tym idzie zmniejsza jej atrakcyjność.

Było to naszą bolączką już od dłuższego czasu i staraliśmy się jakoś obejść ten problem. Dlatego poprosiliśmy naszego partnera i producenta naczep, firmę Wielton o pomoc. I kolejny raz nie zawiedliśmy się. Wielton, podążając za naszymi wskazówkami, wyprodukował specjalnie dla nas naczepę, która jest lżejsza o około 500kg. Dzięki tym dodatkowym kilogramom możemy w jedną stronę załadować towar spaletyzowany o większej wadze, a na powrocie załadować kręgi blachy, których na zwykłej "firance" nie da się przewieźć. To zdecydowanie podnosi atrakcyjność nowej muldy. Dziś naczepa jest już po długiej fazie testów, które wypadły bardzo dobrze. Dzięki temu nasz tabor zasili w tym roku 150 "odchudzonych" naczep Coil Master Strong Light, których prototyp Wielton nazwał roboczo "Rynna Regesta".

Podziel sie z innymi: